7 лютого головний державний інспектор спеціалізованого відділу гірничого нагляду і контролю В. Коструб провів технічне навчання на ВП «Шахта «Капітальна» ДП «Мирноградвугілля» за темою: «Правила безпеки при експлуатації локомотивного дизельного транспорту».

Державний інспектор розповів, що відповідно до п.2 г.2 р.VІІ НПАОП 10.0-1.01-10 Правила безпеки у вугільних шахтах, експлуатація транспортних машин з дизельним приводом повинна здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства згідно з проектами, розробленими з урахуванням рекомендацій спеціалізованого галузевого інституту згідно з проведеними НДР.

У вугільній промисловості України на шахтах III категорії та надкатегорних частіше використовуються акумуляторні електровози. У той же час на окремих підприємствах накопичений багаторічний позитивний досвід застосування у шахтах дизелевозів. У порівнянні з акумуляторним транспортом, дизельний привід має такі переваги:

– скорочуються капітальні витрати і експлуатаційні витрати;
– відпадає необхідність в спорудженні зарядних камер і проведенні трудомістких операцій із зарядки і заміни акумуляторних батарей;
– зменшується маса і габарити машини при однаковій потужності і радіусі дії;
– досягається максимальна автономність локомотива;
– забезпечується незалежність тягового зусилля від часу роботи протягом всієї зміни;
– збільшується потужність при рівних габаритах в порівнянні з акумуляторними електровозами.