У ДП «ВК» «Краснолиманська» спеціаліст управління гірничого нагляду провів семінар 0 27

    13 вересня головний державний інспектор відділу гірничотехнічного нагляду у Покровському регіоні Дмитро Мосейко для фахівців служби охорони праці та юридичного відділу Державного підприємства “Вугільна компанія «Краснолиманська» провів семінар за темою: «Деякі питання щодо порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві».

     В ході семінару було висвітлено найчастіші порушення, які допускаються під час розслідування нещасних випадків і про які контролюючі органи дізнаються із звернень потерпілих на виробництві або їхніх рідних, у разі смерті працюючого.

     Також присутнім було доведено:

– про права та обов’язки роботодавця в разі виникнення нещасного випадку;

–  за якими підставами роботодавець зобов’язаний утворювати комісію з рослідування та у які терміни проводяться розслідування нещасних випадків навиробництві;

– за якими підставами нещасні випадки визнаються такими, що пов’язані з виробництвом, а за якими – ні.

Попередня статтяНаступна стаття

Інспектор гірничого управління читала лекцію на шахті “Добропільська” 0 10

21 серпня головний державний інспектор спеціалізованого відділу гірничого нагляду і контролю Вікторія Шевкун провела семінар-нараду на шахті «Добропільська» ВСП «ШУ «Добропільське» ТОВ «ДТЕК Добропіллявугілля» з ІТП дільниці ПР-2 щодо дотримання вимог з пожежної безпеки для виробок, обладнаних стрічковими конвеєрами.
Протипожежний захист виробок, обладнаних стрічковими конвеєрами, повинен відповідати вимогам НПАОП 10.0-1.01:
– Вони мають бути закріплені негорючим або важкогорючим кріпленням; 
– частина виробки, у якій розміщається приводна станція конвеєра, має бути закріплена тільки негорючим кріпленням;
– по всій довжині виробки має бути прокладений пожежно-зрошувальний трубопровід з розміщенням на ньому пожежних кранів через кожні 50 м, який забезпечує необхідну витрату й тиск води для гасіння пожежі;
– ручні вогнегасники з об`ємом корпусу 10 літрів повинні бути розміщені по довжині виробки по 2 од. через кожні 100 м;
– кожна привідна та натяжна станції конвеєра мають бути оснащені автоматичною системою водяного пожежогасіння.

Начальник транспортного відділу провів технічне навчання на станціі Брусин ПАТ “Укрзалізниця” 0 9

21 вересня начальник відділу нагляду на транспорті та зв’язку Дмитро Максимов спільно з начальником станції Брусин РФ «Донецька Залізниця» Оленою Безкішко провели технічне навчання з працівниками Служби перевезень Регіональної Філії «Донецька Залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» на теми: «Порядок взаємодії енергодиспетчера і ДСП в складних метеоумовах і пропуск поїздів при ожеледі» та «Вимоги безпеки під час виконання робіт на станціях і вокзалах згідно Правил безпеки праці для працівників залізничних станцій і вокзалів НПАОП 63.21-1.12-07».
Під час навчання Дмитро Максимов акцентував увагу залізничників на вимоги безпеки під час перебування на станційних коліях, пересувань по території станції, що дозволяється тільки службовими маршрутами. Проходити вздовж колій тільки по узбіччю або посередині міжколіі. Під час проходу вздовж колії стежити: за поїздами, маневровими складами, одиночними локомотивами або відчепами вагонів, що рухаються; за тим, чи немає предметів, які виступають за межі контуру габариту рухомого складу та габариту навантаження; за пристроями та предметами, які розміщені на шляху прямування (граничні стовпчики, водовідвідні лотки і колодязі, пристрої сигналізації, централізації та блокування, зв’язку тощо). Під час виходу на колію з будівель, із-за рухомого складу, споруд тощо необхідно попередньо переконатися у відсутності рухомого складу, що рухається на шляху прямування працівника або наближається до переходу. Переходити колії тільки під прямим кутом, попередньо переконавшись у тому, що на відстані не менше 400 м немає рухомого складу, який рухається або наближається до місця переходу.

Доповідачі ще раз нагадали присутнім про те, що не дозволяється ставати на рейку, у простір між вістряком і рамною рейкою, у жолоби стрілочного переводу та на кінець залізобетонної шпали з ухилом. Під час обходу групи вагонів або локомотива, що стоять на колії, черговому по станції, оператору посту централізації, сигналістам, регулювальникам швидкості руху вагонів, бригадам складачів поїздів дозволяється переходити колію на відстані від них не менше ніж 3 м та проходити у просторі між розчепленими вагонами, якщо відстань між ними становить не менше ніж 5 м.