На базі СП «Станція Покровськ» відбулось технічне навчання працівників за участю представників ГУ Держпраці 0 33

13 вересня на базі СП «Станція Покровськ» РФ «Донецька залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» відбулось технічне навчання працівників СП «Покровське вагонне депо» РФ «Донецька залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» за керівництвом начальника СП С. Подрибеннікова, головного інженера Б. Коцкало та за участю начальника відділу нагляду на транспорті та зв’язку управління нагляду в промисловості і на об’єктах підвищеної небезпеки Д. Максимова, головних державних інспекторів відділу нагляду на транспорті та зв’язку Ю. Кравцової та А. Насібяна, згідно протокольного рішення про спільні заходи з ГУ Держпраці за затвердженням директора регіональної філії «Донецька залізниця» С. Бугайова.

Технічне навчання проходило за темами: «Ремонт та вимірювання колісних пар марки РУ-1 та РУ-1Ш» та  «Порядок проведення професійного навчання» згідно Положення про професійне навчання робітників на підприємствах залізничного транспорту України, яке затверджено наказом від 01.01.2002 №1-Ц.

На данном изображении может находиться: 2 человека, люди сидят и в помещении

Також було проведено зустріч з керівниками структурних підрозділів по Покровському вузлу та обговорено питання щодо співпраці з питань технічних навчань та проведення превентивних заходів з інспекторами ГУ Держпраці.

У ході заходу Дмитро Максимов нагадав про дотримання вимог ЗУ «Про охорону праці» та Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, який затверджено Постановою КМУ від 30.11.2018 №1232, а також надав інформацію щодо звернення працівників до ГУ Держпраці з питань порушення нормативно-правових актів з охорони праці.  

На данном изображении может находиться: 10 человек, люди сидят и в помещении

 

 

Попередня статтяНаступна стаття

Інспектор гірничого управління читала лекцію на шахті “Добропільська” 0 10

21 серпня головний державний інспектор спеціалізованого відділу гірничого нагляду і контролю Вікторія Шевкун провела семінар-нараду на шахті «Добропільська» ВСП «ШУ «Добропільське» ТОВ «ДТЕК Добропіллявугілля» з ІТП дільниці ПР-2 щодо дотримання вимог з пожежної безпеки для виробок, обладнаних стрічковими конвеєрами.
Протипожежний захист виробок, обладнаних стрічковими конвеєрами, повинен відповідати вимогам НПАОП 10.0-1.01:
– Вони мають бути закріплені негорючим або важкогорючим кріпленням; 
– частина виробки, у якій розміщається приводна станція конвеєра, має бути закріплена тільки негорючим кріпленням;
– по всій довжині виробки має бути прокладений пожежно-зрошувальний трубопровід з розміщенням на ньому пожежних кранів через кожні 50 м, який забезпечує необхідну витрату й тиск води для гасіння пожежі;
– ручні вогнегасники з об`ємом корпусу 10 літрів повинні бути розміщені по довжині виробки по 2 од. через кожні 100 м;
– кожна привідна та натяжна станції конвеєра мають бути оснащені автоматичною системою водяного пожежогасіння.

Начальник транспортного відділу провів технічне навчання на станціі Брусин ПАТ “Укрзалізниця” 0 9

21 вересня начальник відділу нагляду на транспорті та зв’язку Дмитро Максимов спільно з начальником станції Брусин РФ «Донецька Залізниця» Оленою Безкішко провели технічне навчання з працівниками Служби перевезень Регіональної Філії «Донецька Залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» на теми: «Порядок взаємодії енергодиспетчера і ДСП в складних метеоумовах і пропуск поїздів при ожеледі» та «Вимоги безпеки під час виконання робіт на станціях і вокзалах згідно Правил безпеки праці для працівників залізничних станцій і вокзалів НПАОП 63.21-1.12-07».
Під час навчання Дмитро Максимов акцентував увагу залізничників на вимоги безпеки під час перебування на станційних коліях, пересувань по території станції, що дозволяється тільки службовими маршрутами. Проходити вздовж колій тільки по узбіччю або посередині міжколіі. Під час проходу вздовж колії стежити: за поїздами, маневровими складами, одиночними локомотивами або відчепами вагонів, що рухаються; за тим, чи немає предметів, які виступають за межі контуру габариту рухомого складу та габариту навантаження; за пристроями та предметами, які розміщені на шляху прямування (граничні стовпчики, водовідвідні лотки і колодязі, пристрої сигналізації, централізації та блокування, зв’язку тощо). Під час виходу на колію з будівель, із-за рухомого складу, споруд тощо необхідно попередньо переконатися у відсутності рухомого складу, що рухається на шляху прямування працівника або наближається до переходу. Переходити колії тільки під прямим кутом, попередньо переконавшись у тому, що на відстані не менше 400 м немає рухомого складу, який рухається або наближається до місця переходу.

Доповідачі ще раз нагадали присутнім про те, що не дозволяється ставати на рейку, у простір між вістряком і рамною рейкою, у жолоби стрілочного переводу та на кінець залізобетонної шпали з ухилом. Під час обходу групи вагонів або локомотива, що стоять на колії, черговому по станції, оператору посту централізації, сигналістам, регулювальникам швидкості руху вагонів, бригадам складачів поїздів дозволяється переходити колію на відстані від них не менше ніж 3 м та проходити у просторі між розчепленими вагонами, якщо відстань між ними становить не менше ніж 5 м.