Інспектор відділу гірничотехнічного нагляду у Добропільському регіоні читав лекцію на ВСП «Шахтоуправління «Добропільське» 0 59

11 липня головний державний інспектор відділу гірничотехнічного нагляду у Добропільському регіоні Андрій Леонов разом з представником дільниці ВТБ ВСП «Шахтоуправління «Добропільське» ТОВ «ДТЕК Добропіллявугілля» шахти «Добропільська» провели тематичний семінар на тему: «План ліквідації аварій»
Для того щоб виконання робіт було безпечне при настанні аварійної ситуації необхідно діяти відповідно до плану ліквідації аварій, який повинен відповідати вимогам вказаних в НПАОП 10.0-5.01-04 «Інструкції зі складання планів ліквідації аварій».


ПЛА має бути:
– з титульним листом із підписами осіб, які розробляють, погоджують і затверджують план, зміст та містити: оперативну частину, складену за формою; 
обов’язки осіб, що беруть участь у ліквідації аварій, і порядок їх дії; 
– зі списком посадових осіб і установ, які повинні бути негайно сповіщені про аварію;
– з основними правила поведінки (дії) працівників шахти під час аварій; 
– з вказівками з ліквідації наслідків аварійних ситуацій (загазування, обрив кліті, ураження електрострумом та ін.), що розробляються відповідно до типових вказівок з ліквідації наслідків аварійних ситуацій.
До оперативної частини плану ліквідації аварій повинні бути додані такі документи: схема вентиляції шахти, що складається відповідно до вимог Інструкції зі складання вентиляційних планів. На схему вентиляції додатково наносяться: номери позицій ПЛА, час загазування (у разі зупинки ВМП) тупикових виробок до гранично припустимої концентрації, пункти ДГК, схема дегазаційних трубопроводів із зазначенням місць установлення і номерів засувок, контрольно-вимірювальних приладів (за наявності на шахті дегазації); розрахунковий час прибуття відділень на аварійну дільницю з поверхні.
У ході обговорення тематичного семінару працівники отримали необхідну інформацію, яка допоможе правильно створити та організувати алгоритм дій для забезпечення правильних дій при настанні аварійної ситуації. Тематичний семінар пройшов у формі конструктивного діалогу, в ході якого присутні працівники отримали відповіді на всі запитання.

Попередня статтяНаступна стаття

Інспектор гірничого управління читала лекцію на шахті “Добропільська” 0 10

21 серпня головний державний інспектор спеціалізованого відділу гірничого нагляду і контролю Вікторія Шевкун провела семінар-нараду на шахті «Добропільська» ВСП «ШУ «Добропільське» ТОВ «ДТЕК Добропіллявугілля» з ІТП дільниці ПР-2 щодо дотримання вимог з пожежної безпеки для виробок, обладнаних стрічковими конвеєрами.
Протипожежний захист виробок, обладнаних стрічковими конвеєрами, повинен відповідати вимогам НПАОП 10.0-1.01:
– Вони мають бути закріплені негорючим або важкогорючим кріпленням; 
– частина виробки, у якій розміщається приводна станція конвеєра, має бути закріплена тільки негорючим кріпленням;
– по всій довжині виробки має бути прокладений пожежно-зрошувальний трубопровід з розміщенням на ньому пожежних кранів через кожні 50 м, який забезпечує необхідну витрату й тиск води для гасіння пожежі;
– ручні вогнегасники з об`ємом корпусу 10 літрів повинні бути розміщені по довжині виробки по 2 од. через кожні 100 м;
– кожна привідна та натяжна станції конвеєра мають бути оснащені автоматичною системою водяного пожежогасіння.

Начальник транспортного відділу провів технічне навчання на станціі Брусин ПАТ “Укрзалізниця” 0 9

21 вересня начальник відділу нагляду на транспорті та зв’язку Дмитро Максимов спільно з начальником станції Брусин РФ «Донецька Залізниця» Оленою Безкішко провели технічне навчання з працівниками Служби перевезень Регіональної Філії «Донецька Залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» на теми: «Порядок взаємодії енергодиспетчера і ДСП в складних метеоумовах і пропуск поїздів при ожеледі» та «Вимоги безпеки під час виконання робіт на станціях і вокзалах згідно Правил безпеки праці для працівників залізничних станцій і вокзалів НПАОП 63.21-1.12-07».
Під час навчання Дмитро Максимов акцентував увагу залізничників на вимоги безпеки під час перебування на станційних коліях, пересувань по території станції, що дозволяється тільки службовими маршрутами. Проходити вздовж колій тільки по узбіччю або посередині міжколіі. Під час проходу вздовж колії стежити: за поїздами, маневровими складами, одиночними локомотивами або відчепами вагонів, що рухаються; за тим, чи немає предметів, які виступають за межі контуру габариту рухомого складу та габариту навантаження; за пристроями та предметами, які розміщені на шляху прямування (граничні стовпчики, водовідвідні лотки і колодязі, пристрої сигналізації, централізації та блокування, зв’язку тощо). Під час виходу на колію з будівель, із-за рухомого складу, споруд тощо необхідно попередньо переконатися у відсутності рухомого складу, що рухається на шляху прямування працівника або наближається до переходу. Переходити колії тільки під прямим кутом, попередньо переконавшись у тому, що на відстані не менше 400 м немає рухомого складу, який рухається або наближається до місця переходу.

Доповідачі ще раз нагадали присутнім про те, що не дозволяється ставати на рейку, у простір між вістряком і рамною рейкою, у жолоби стрілочного переводу та на кінець залізобетонної шпали з ухилом. Під час обходу групи вагонів або локомотива, що стоять на колії, черговому по станції, оператору посту централізації, сигналістам, регулювальникам швидкості руху вагонів, бригадам складачів поїздів дозволяється переходити колію на відстані від них не менше ніж 3 м та проходити у просторі між розчепленими вагонами, якщо відстань між ними становить не менше ніж 5 м.