Привітання Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана з Днем державної служби України 0 118

Шановні колеги!

Від імені Уряду та від себе особисто вітаю З Днем державної служби!

Роль державної служби в період реформування більшості сфер нашого суспільства є вирішальною. В умовах переходу до нових управлінських методів, запровадження електронного урядування, підвищення прозорості прийняття рішень від державних службовців суспільство очікує злагодженої, ефективної та прозорої роботи.

Успіх України залежить не лише від інноваційних процесів, а і від ефективності державного апарату. Реформа державної служби та державного управління, яку ми впроваджуємо, спрямована на підвищення ефективності державних органів, досягнення прозорості у процесі прийняття рішень, залучення до цього процесу громадськості.

У процесі реформування державної служби ми активно співпрацюємо з громадськими та донорськими організаціями, що забезпечує нам високу якість прийняття рішень та ефективність управлінських структур. Ми залучаємо до урядових та інших державних структур молодих фахівців, які приносять у державну службу нові методи роботи та свіжі погляди на управлінські процеси. Наше завдання – системна реформа державного управління за зразком найбільш ефективних західних держав, і я впевнений, що разом нам вдасться її здійснити.

Висловлюю подяку всім державним службовцям за висококваліфіковану  працю, ініціативність та готовність змінюватися самим і змінювати нашу державу. Бажаю всім колегам міцного здоров’я, професійного зростання та усіляких гараздів!

З повагою

Прем’єр-міністр України                                            Володимир Гройсман

Попередня статтяНаступна стаття

Інспектор гірничого управління читала лекцію на шахті “Добропільська” 0 10

21 серпня головний державний інспектор спеціалізованого відділу гірничого нагляду і контролю Вікторія Шевкун провела семінар-нараду на шахті «Добропільська» ВСП «ШУ «Добропільське» ТОВ «ДТЕК Добропіллявугілля» з ІТП дільниці ПР-2 щодо дотримання вимог з пожежної безпеки для виробок, обладнаних стрічковими конвеєрами.
Протипожежний захист виробок, обладнаних стрічковими конвеєрами, повинен відповідати вимогам НПАОП 10.0-1.01:
– Вони мають бути закріплені негорючим або важкогорючим кріпленням; 
– частина виробки, у якій розміщається приводна станція конвеєра, має бути закріплена тільки негорючим кріпленням;
– по всій довжині виробки має бути прокладений пожежно-зрошувальний трубопровід з розміщенням на ньому пожежних кранів через кожні 50 м, який забезпечує необхідну витрату й тиск води для гасіння пожежі;
– ручні вогнегасники з об`ємом корпусу 10 літрів повинні бути розміщені по довжині виробки по 2 од. через кожні 100 м;
– кожна привідна та натяжна станції конвеєра мають бути оснащені автоматичною системою водяного пожежогасіння.

Начальник транспортного відділу провів технічне навчання на станціі Брусин ПАТ “Укрзалізниця” 0 9

21 вересня начальник відділу нагляду на транспорті та зв’язку Дмитро Максимов спільно з начальником станції Брусин РФ «Донецька Залізниця» Оленою Безкішко провели технічне навчання з працівниками Служби перевезень Регіональної Філії «Донецька Залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» на теми: «Порядок взаємодії енергодиспетчера і ДСП в складних метеоумовах і пропуск поїздів при ожеледі» та «Вимоги безпеки під час виконання робіт на станціях і вокзалах згідно Правил безпеки праці для працівників залізничних станцій і вокзалів НПАОП 63.21-1.12-07».
Під час навчання Дмитро Максимов акцентував увагу залізничників на вимоги безпеки під час перебування на станційних коліях, пересувань по території станції, що дозволяється тільки службовими маршрутами. Проходити вздовж колій тільки по узбіччю або посередині міжколіі. Під час проходу вздовж колії стежити: за поїздами, маневровими складами, одиночними локомотивами або відчепами вагонів, що рухаються; за тим, чи немає предметів, які виступають за межі контуру габариту рухомого складу та габариту навантаження; за пристроями та предметами, які розміщені на шляху прямування (граничні стовпчики, водовідвідні лотки і колодязі, пристрої сигналізації, централізації та блокування, зв’язку тощо). Під час виходу на колію з будівель, із-за рухомого складу, споруд тощо необхідно попередньо переконатися у відсутності рухомого складу, що рухається на шляху прямування працівника або наближається до переходу. Переходити колії тільки під прямим кутом, попередньо переконавшись у тому, що на відстані не менше 400 м немає рухомого складу, який рухається або наближається до місця переходу.

Доповідачі ще раз нагадали присутнім про те, що не дозволяється ставати на рейку, у простір між вістряком і рамною рейкою, у жолоби стрілочного переводу та на кінець залізобетонної шпали з ухилом. Під час обходу групи вагонів або локомотива, що стоять на колії, черговому по станції, оператору посту централізації, сигналістам, регулювальникам швидкості руху вагонів, бригадам складачів поїздів дозволяється переходити колію на відстані від них не менше ніж 3 м та проходити у просторі між розчепленими вагонами, якщо відстань між ними становить не менше ніж 5 м.