Відбулося засідання комісії зі спеціального розслідування аварії з груповим нещасним випадком на ПАТ «ШУ «Покровське» 0 110

15 червня на виконання доручення Державної служби України з питань праці на ПАТ «ШУ «Покровське» під головуванням начальника відділу гірничотехнічного нагляду у Покровському регіоні Євгена Анищенка відбулося засідання комісії зі спеціального розслідування аварії з груповим нещасним випадком, яка сталася 16.04.2018 року 0 22 годині 50 хвилин у виробках 2 південної лави блоку №7 пласта d4 ПАТ «ШУ «Покровське» в результаті спалаху метано-повітряної суміші під час виконання підземних робіт. Внаслідок аварії 7 працівників ПАТ «ШУ «Покровське» отримали опіки та травми різного ступеню тяжкості.
Своєчасне та об`єктивне розслідування аваріїї ускладнено тим фактом, що в процессі ліквідації аварії виробки аварійної дільниці були ізольовані вибухостійкими перемичками, внаслідок чого на сьогодні відсутня можливість обстеження аварійної дільниці членами експертної комісії, що була створена наказом Головного управлінння Держпраці у Донецькій області, та закінчення спеціального розслідування аварії з видачею постраждалим актів проведення спеціального розслідування за формою Н-5 та Актів про нещасний випадок на виробництві за формою Н-1.
З метою забезпечення захисту прав потерпілих на соціальні гарантії, передбачені законодавством України, на засіданні комісії зі спеціального розслідування було розглянуто коллективне звернення робітників ПАТ «ШУ «Покровське», потерпілих внаслідок групового нещасного випадку, та ухвалено рішення щодо складання тимчасових актів за формою Н-1 на кожного потерпілого. Зазначене рішення дозволить постраждалим отримати страхові виплати, передбачені чинним законодавством, не чекаючи закінчення розслідування. Зазначена норма передбачена п. 47 «Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві», затвердженого постановою КМУ №1232 від 30.11.2011 р.

Попередня статтяНаступна стаття

Інспектор гірничого управління читала лекцію на шахті “Добропільська” 0 10

21 серпня головний державний інспектор спеціалізованого відділу гірничого нагляду і контролю Вікторія Шевкун провела семінар-нараду на шахті «Добропільська» ВСП «ШУ «Добропільське» ТОВ «ДТЕК Добропіллявугілля» з ІТП дільниці ПР-2 щодо дотримання вимог з пожежної безпеки для виробок, обладнаних стрічковими конвеєрами.
Протипожежний захист виробок, обладнаних стрічковими конвеєрами, повинен відповідати вимогам НПАОП 10.0-1.01:
– Вони мають бути закріплені негорючим або важкогорючим кріпленням; 
– частина виробки, у якій розміщається приводна станція конвеєра, має бути закріплена тільки негорючим кріпленням;
– по всій довжині виробки має бути прокладений пожежно-зрошувальний трубопровід з розміщенням на ньому пожежних кранів через кожні 50 м, який забезпечує необхідну витрату й тиск води для гасіння пожежі;
– ручні вогнегасники з об`ємом корпусу 10 літрів повинні бути розміщені по довжині виробки по 2 од. через кожні 100 м;
– кожна привідна та натяжна станції конвеєра мають бути оснащені автоматичною системою водяного пожежогасіння.

Начальник транспортного відділу провів технічне навчання на станціі Брусин ПАТ “Укрзалізниця” 0 9

21 вересня начальник відділу нагляду на транспорті та зв’язку Дмитро Максимов спільно з начальником станції Брусин РФ «Донецька Залізниця» Оленою Безкішко провели технічне навчання з працівниками Служби перевезень Регіональної Філії «Донецька Залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» на теми: «Порядок взаємодії енергодиспетчера і ДСП в складних метеоумовах і пропуск поїздів при ожеледі» та «Вимоги безпеки під час виконання робіт на станціях і вокзалах згідно Правил безпеки праці для працівників залізничних станцій і вокзалів НПАОП 63.21-1.12-07».
Під час навчання Дмитро Максимов акцентував увагу залізничників на вимоги безпеки під час перебування на станційних коліях, пересувань по території станції, що дозволяється тільки службовими маршрутами. Проходити вздовж колій тільки по узбіччю або посередині міжколіі. Під час проходу вздовж колії стежити: за поїздами, маневровими складами, одиночними локомотивами або відчепами вагонів, що рухаються; за тим, чи немає предметів, які виступають за межі контуру габариту рухомого складу та габариту навантаження; за пристроями та предметами, які розміщені на шляху прямування (граничні стовпчики, водовідвідні лотки і колодязі, пристрої сигналізації, централізації та блокування, зв’язку тощо). Під час виходу на колію з будівель, із-за рухомого складу, споруд тощо необхідно попередньо переконатися у відсутності рухомого складу, що рухається на шляху прямування працівника або наближається до переходу. Переходити колії тільки під прямим кутом, попередньо переконавшись у тому, що на відстані не менше 400 м немає рухомого складу, який рухається або наближається до місця переходу.

Доповідачі ще раз нагадали присутнім про те, що не дозволяється ставати на рейку, у простір між вістряком і рамною рейкою, у жолоби стрілочного переводу та на кінець залізобетонної шпали з ухилом. Під час обходу групи вагонів або локомотива, що стоять на колії, черговому по станції, оператору посту централізації, сигналістам, регулювальникам швидкості руху вагонів, бригадам складачів поїздів дозволяється переходити колію на відстані від них не менше ніж 3 м та проходити у просторі між розчепленими вагонами, якщо відстань між ними становить не менше ніж 5 м.